Databaser...

...kommer bli min död, det är jag övertygad om. Sitter på universitetet just nu och försöker få till våran laboration. Vi ska göra en databas där data om anställda, produkter, leverantörer, ordrar osv i en affär ska lagras. Behöver jag säga att det går rakt åt skogen?

Det har varit så mkt i skolan nu senaste tiden så jag har varken haft tid eller orkat blogga. Tänkte försöka komma igång lite igen nu iallafall. Har dock tenta nästa fredag och så ska vi lämna in labben, så vi får väl se hur det går med det.

I tisdags var jag och tränade dressyr för Jenny för första gången sen i maj typ! Det gick ganska bra, jobbade mest med att få Karat att gå fram till tygeln av sig själv, alltså red jag utan att ta honom alls i munnen i princip, han blev lite frustrerad ibland men det gick bra tillslut. Tränade ganska mkt på slutor i traven också.

På söndag blir det dressyrtävling. På Björkliden, både Msv C:1 och Msv C:2, vi får se hur det går, vi är ju lite otränade. Nästa helg ska vi åka ner till Åkerbo (Linköping typ), Linnea ska starta en 90 klass fälttävlan där! Ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: frida

Hej Jessica



Äntligen så hittar jag karat igen! Det va jag som tog in karat ifrån tjeckien, lämnade honom på försäljnings stall som jag trodde jag kunde lita på.

Men gud va han såg ut på bilden ifrån 2008! Så såg han inte ut när jag lämnade ifrån mig han, tyvärr så blev karat där i 6månader.

Vore skoj om jag fick kontakt meddig om du vill veta lite om karat.

Jag red in han och karat va mkt duktig på att hoppa, men jag va mer för dressyren.

Ring gärna mig 0704987500

2011-09-22 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0