Utekväll

Sjukt kul kväll igår! Förfest med min gamla kompis Jonathan och några fler, sen ut på ankan och där träffade vi Sara och massa folk ifrån min klass, askul! Dansade som bara den och det blev sjuukt varmt! Roligaste utekvällen på länge faktiskt! Måste göras om!

Inte lika kul idag dock, upp kl 8 och åka till stallet direkt för att ge hästarna frukost och släppa ut dom i hagarna, jag är riktigt sliten känner jag. Nu är jag hemma och ska packa grejer och göra mig iordning innan vi åker till stallet igen för att packa allt där och bada Karat. Kl 13 bär det iväg mot Åkerbo! Ska bli superkul!

Nej, nu är det bäst att jag packar osv, uppdaterar med resultat osv på måndag, kommer nog hem rätt sent på söndagkväll och jag har föreläsning vid 10 på måndag så orkar nog inte då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0