Äntligen lite vila!

Som ni kanske märkt har det varit noll uppdatering här på en vecka nu, den enkla förklaringen är att jag har jobbat, samtidigt som jag varit sjuk och försökt hinna med stallet! Vi har haft såkallade forumdagar på jobbet med galet låga priser på vissa saker, typ nötfärs, kaffe...osv. Och det har varit hysteri över detta bland kunderna, galet mycket folk och alldeles för lite personal, detta har lett till att jag har fått stanna kvar på jobbet några timmar eller börjat tidigare än jag skulle och när jag väl kommit hem på kvällarna har jag varit så slut så jag har inte ens orkat starta datorn! Har haft problem med min pollenallergi under denna veckan mitt upp i allt också nämligen! Karat har i princip fått vila hela veckan för det har inte funnits tid helt enkelt...


Idag får jag äntligen vara ledig och har tagit en rejäl sovmorgon, vilket var underbart! Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på nån film eller nått och i eftermiddag ska jag pyssla om Karat ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Hemskt gärna! Skicka till vår mail [email protected]

2011-05-30 @ 15:54:04
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0