Inköp från göteborg

Fick inte riktigt med mig allt jag ville från mässan i göteborg...hittade t.ex inget snyggt och hyfsat billigt brunt träns, blev heller ingen sadelgjord eller stigläder, men det hade nog varit svårt med storlek och rätt färg när det inte går att byta, köper jag nått i närheten här hemma så går det ju att åka tillbaka och byta liksom.

Men några inköp blev det ändå,


Nya vita Roeckl handskar, kan inte rida utan dessa handskar! Stor hiss till dom från min sida alltså!


Ett par silvriga boots från Catago, mest som en kul grej! Martina köpte ett par guldiga till Sharon.


Grått Schockemöhle schabrak, matchat med de silvriga bootsen kommer det bli sjukt snyggt!


Marinblå jacka från Kingsland och ett till schabrak från Schockemöhle, vitt med lite silvrig passpoal + silvrig logga.
Har gått och kollat på en sån jacka i typ 2 år, sen när jag provade en på Strömsholm men inte hade råd att köpa den då, men nu så! Riktigt nöjd med det köpet måste jag säga.

Tjaa, det var väl det jag köpte. Ska föra över bilderna jag tog där nu tänkte jag så ska vi se om jag kanske kan slänga upp några här om ett litet tag!


Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

Han ser riktigt biff ut :D

Mums på stjärt och hals!

2011-03-08 @ 22:09:22
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0