Tävling inplanerad

Anmälde mig nyss till nästa tävling jag har inplanerad. Tyvärr är den ju inte förens 23-24 Juli eller vilka datum det nu var, slutet på juli iallafall. Då blir det en tripp upp till Hagfors för att delta i deras årliga dressyrmeeting, på lördagen rider vi LA:4 och Msv C:1 och på söndagen blir det Msv C:1 och Msv C:2, eventuellt om jag tar bort en klass på söndagen, vi får se längre fram hur Karat känns och om jag tror att han (och jag) orkar.

Så nu ska vi ligga i ordentlig hårdträning för att bli i toppform tills dess! Har även kikat lite på Tre Små Gummor Cup i Gyttorp (Örebro), verkar vara en rolig typ av tävling som jag velat åka på även när jag hade Silver och red ponny. Man rider 2 kvalklasser, 1 fredag och 1 lördag och de 10 bästa går vidare till en final på söndagen! För min del blir det deras "Stora Rundan" om vi ska dit, den går i Msv C:1, Msv C:2 och final i Msv C:2. Detta var i början på Augusti, men som sagt inte bestämt mig för om jag ska dit eller inte!

TÄVLINGSSUGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0