Skogstur

Vaknade kl 12 idag, var hos Martina på fest igår och kom inte hem förens 03.30 inatt! Så denna dagen har varit väldigt slapp, typ suttit och spelat tvspel hela dagen förutom när jag var till stallet en sväng förut!

Precis när jag kom upp till stallet såg jag att Martina var påväg för att ta in Sharon så jag skyndade mig ut till Karats hage och tog in honom, för jag tänkte att vi kunde skritta fram dom tillsammans. Alltid roligare att vara två när man rider tycker jag! Vi bestämde oss för att ta en liten skogstur och travade dom en hel del, Karat har ju fått stå några dagar nu igen så ville ju ta det ganska lugnt med honom! Det var alldeles lagom för honom att få trava lite kravlöst i skogen!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Var han pigg ute efter några dagars vila? :)

2011-06-06 @ 08:46:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

SV: du får mer än gärna skicka bilder till mig! [email protected] :)

2011-06-06 @ 22:09:31
URL: http://twolivesonepassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0