Kollar resa!

Okej, inget byte av header/design idag...satsar på imorron istället!

Däremot sitter jag och kolla på lite resor till Rom, har velat åkt tillbaka dit ända sen jag var där 2008 med dom andra som läste latin i 3an på gymnasiet. Är kär i den staden, alla sevärdheter och den härliga atmosfären! Det finns så mycket att se och trots att vi var där i en vecka känns det som att man inte hann med allt. Vi har pratat lite om att åka på en resa nånstans, mamma, pappa och jag, och Rom vore perfekt!


St Peterskyrkans kupol


Colosseum


Forum Romanum


Fontana di Trevi


Ostia, hamnstad i antika Rom


Cirkus Maximus


Godaste glassen jag någonsin smakat!

Ååååh, jag vill tillbaka, NU! Såg nyss på Änglar & Demoner och det gjorde inte saken bättre heller! Rom är så otroligt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0