Internetshoppat!

Nu har jag beställt nya ridbyxor! Såg att Hööks hade 50% på Excellent byxorna, har ett par beige sådanna och tycker dom är superbra! Så nu blev det ett par marinblå denna gången!



Slängde med en grimma också, fleeceklädd på nosen och bakom öronen. Karat har börjat få skav på ena sidan vid örat av grimman så jag tänkte att det är värt att testa! Vågar inte ha honom i hagen utan grimma nämligen, han krånglar ganska ofta när man ska ta in honom och då vill jag inte behöva försöka få på honom en grimma mitt upp i allt!



Nu ska jag läsa nya Ridsport som låg i brevlådan när jag kom hem!


Kommentarer
Postat av: Fredrike

kollade oxå på dem, fina faktiskt!tyvärr passade de inte mig.....hoppas allt är bra med dig annars!//Fredrike

2011-06-09 @ 20:46:54
URL: http://glamouriskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0