I'm back!

Okej, jag blev borta lite längre än beräknat! När jag kom hem från Stockholm i onsdags var jag så trött och sen har det gått i ett med midsommar och jobb och allt!

Iallafall, besöket i Sthlm var jättebra! Vilket fint hus dom har! Det var första gången jag är där och hälsar på sen dom flyttade ut till skärgården. Närmare bestämt Resarö som inte ligger långt från Waxholm om jag förstått det rätt. På måndagen när vi kom dit fick vi massa god mat och satt och pratade hela kvällen. På tisdagen tog vi en tur med motorbåten ut till Sandhamn för att hälsa på min ena kusin, Caroline, som sommarjobbar på ett ställe som heter Sea Club där. Det var otroligt fint där och vi åt världens godaste pizza till lunch! Tyvärr blev det världens oväder när vi var påväg hem, åskade och haglade till och med!

På onsdag förmiddag tog jag och mamma buss/tunnelbana in till stan och shoppade lite! Hittade ett jättefint linne och en tunika på MQs rea och även nån tröja på H&M men annars var det inte så mycket som föll mig i smaken. Skulle behövt ett par nya skor men hittade inga som dög riktigt!


Utsikten från sovrumsfönstret!


Sandhamn


Huset på baksidan

Har som sagt jobbat varenda dag sen vi kom hem från Sthlm och jag har varken hunnit blogga eller rida för den delen! Karat har säkert tyckt att det varit jätteskönt! Skulle rida idag, hade tänkt jogga igång honom lite, men det var så jäkla varmt så det blev en skrittur i skogen tillsammans med bästa Martina istället. Vi hade en välbehövlig pratstund och det blev mycket skratt på vägen! Härligt var det iallafall!

Nu sitter jag och kollar på livesändningen från Coldplays spelning på Where The Action Is i Göteborg, åååh vad jag önskar att jag var där! Var på Coldplay i Sthlm för typ 2 år sedan och det kan nog vara en av de bästa upplevelserna i mitt liv. Ursäkta språket men, FY FAN vad bra det var! Coldplay är utan tvekan mitt favoritband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0