Hemma!

Vilken härlig dag det har varit! Underbart väder och massvis med fina hästar! Fick även med mig 2 schabrak och ett par benlindor hem. Fanns mycket mer jag skulle vilja köpt, men pengarna ska ju räcka till resten av månaden också!

Fick en hel del fina bilder, dock orkar jag inte kolla igenom och redigera dom nu, utan dom får ni se imorron!

Förövrigt är jag rödare än en kräfta! Svider gör det också...hoppas jag kan somna ändå, är fruktansvärt trött! Dessvärre är det spelning i parken verkar det som, vilket hörs genom bergen ända hem till mitt fönster som om de spelade precis utanför typ. Inte riktigt kanske, men det är störande!

Nej, nu säger jag godnatt! Glöm inte att kika in här imorron så får ni se bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0