Födelsedagen

Idag fyller jag 22! Woho! Känner mig inte alls gammal...haha det känns bra, åldersnojor redan nu! Nejdå, så farligt är det inte. Har idag cyklat upp till stallet, mockat och ridit ut en sväng på Karat. Lite smårädd som vanligt var han, fegisen, men det gick bra ändå. Sen på eftermiddagen kom mormor och morfar för att få lite fika och tårta, mamma hade gjort en jättegod jordgubbstårta! Mumsigt värre!

Hade önskat mig ett armband från Pandora av mamma och pappa, men fick pengar så att jag kan köpa det själv istället. Av mormor och morfar fick jag också pengar, så nu känner jag mig jätterik eftersom jag fick skatteåterbäringen igår också!


Ett sånt här armband är det, man köper själva silverkedjan och sen köper man till berlocker och sätter på så att man får det precis som man vill ha det! Jag om mamma satt och kollade på Pandoras shopsida förut och beställde lite grejer, mamma har redan ett så hon köpte mer berlocker och lite sånt.


Dessa två berlockerna, själva silverkedjan och en söt öppnare till låset på kedjan beställde jag! Varför jag köpte öppnaren, trots att den är ganska dyr (ca 400) är för att det sliter så otroligt på naglarna om man ska öppna upp det låset med dom varje dag, och när jag ändå fick så mycket pengar av mamma och pappa för att köpa armbandet så unnade jag mig det! (Mina naglar kommer vara tacksamma tror jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0