Trött

Har ganska nyss kommit hem från en minst sagt jobbig dag på jobbet! Började 7.45 slutade 19 och det har varit väldigt mycket folk = sjukt stressigt! Är så trött i huvudet nu så ni vet inte.

Har inte skrivit på några dagar och det beror på att jag har fått en väldigt tråkig nyhet, vill inte ta upp det på bloggen här och nu.

Förövrigt har jag inte gjort mycket mer än jobbat, går så långa dagar på jobbet så jag hinner oftast inte rida varken före eller efter...så Karat får ta det lugnt i sommar, vi har beslutat att strunta i Hagfors-tävlingen pga detta, kommer inte hinna sätta igång honom och träna så ordentligt att det skulle vara nån ide att åka dit tyvärr. Men samtidigt är det ganska skönt, känns som att jag behöver ett litet break från allt med träningar och tävlingar och tvånget att åka upp och rida varje dag. Just eftersom jag jobbar så mycket så känns det som att jag nog inte skulle orkat med att hålla igång Karat fullt ut nu i sommar.

Kommentarer
Postat av: carolina

hoppas det känns bättre för dig mot kvällen.

2011-07-02 @ 20:37:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas det inte hänt nåt allvarligt! Massa kramar<3

2011-07-07 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0