Värsta dagen på länge!

Helt seriöst!

Allt började bra när jag var i stallet och grejade i lugn och ro, sen hem och gjorde mig iordning för att åka och jobba, allt bra. MEN! Sen drog det igång, bussen till stan skulle gått 13.35 istället kom den inte förens 13.50 och såklart var det massa folk som skulle med så det tog ju sån tid! Denna kvarten gjorde att jag missade stadsbussen ut till bergvik som går typ 14.10 från torget, fick istället vänta på den som går 14.30, som såklart också var sen! Kom till parkeringen på bergvik ca 14.55 och jag började 15. Sprang upp för att byta om, kände hur huvudvärken och yrseln började kännas av. Hade då inte ätit nånting utom en smörgås till frukost kl 9, mamma hade tagit med en matlåda till jobbet som jag skulle hunnit äta innan jag började (har ingen rast när jag bara jobbar 4 timmar så hade inte fått mat förens 19 om jag inte åt innan). Glöm det liksom...sprang ner till kassan alldeles svimfärdig och händerna darrade som asplöv. Dom som känner mig väl vet nog att jag inte hanterar stress så bra alltid, har blivit mycket bättre men idag blev det bara för mycket, lägg då till att jag verkligen HATAR att komma för sent + att jag mådde så dåligt som jag mådde...

Tydligen var jag helt grå i ansiktet när jag kom ner till kassan och eftersom mamma hade varit där och berättat hur det låg till så skickade dom upp mig så jag fick äta lite mat innan jag behöve sätta mig i kassan, vilket var mycket snällt!

Höll på att bryta ihop totalt uppe i lunchrummet innan maten var färdigvärmd...

Kan tillägga att jag mådde jättedåligt när jag kom hem, började frysa, kände mig febrig och orkeslös och höll på att somna i fotöljen efter 5 min...vet inte vad som hände med mig idag...blev väl antagligen efter att jag stressade upp mig och spände mig så kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0