Stallet

Idag har Karat fått jobba ordentligt vill jag lova! Tog hjälp av Martina och longerade honom i snön i hans hage först, vill inte longera när jag är själv just nu för Karat har lite attitydproblem och har försökt attackera mig några gånger när jag longerat på sistone...men idag skötte han sig! Iallafall, longerade i ca 20-30 min och sen hoppade jag upp i sadeln och så gick vi bort till gärdet för att rida och ta lite kort. I början var han lite spänd och hade fortfarande massa energi i kroppen så red på en volt i den djupa snön för att trötta ut honom lite. Dom har nämligen plogat upp ett spår runt alla 3 gärdena som är jättebra att rida på, men Karat blir lite för pigg! Men efter några varv i snön gick det bra att rida lite där!

Som sagt så var Martina med och tog lite kort, här kommer ett litet urval!




jaa, hade han ett sånt steg även utan snön så vore det ju inga som helst problem på dressyrbanorna...





Just nu sitter jag hemma och kollar på The Vampire Diaries, har börjat kolla från första avsnittet igen, ÄLSKAR den serien!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa hans senor!!! Livsfarligt med för mkt arbete i djup snö. Fast det är härligt...

2011-01-31 @ 20:36:50
Postat av: Maria

Fina ni är! Och härliga bilder!<3

2011-02-01 @ 01:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0