Sjuk

Har seriöst inte haft NÅNTING att skriva om den senaste tiden, därav den usla uppdateringen! Har varit sjukt sugen att gå ut och fota lite men det har ju inte riktigt varit väder för det, och idag är det ju superfint ute! Men såklart så har jag gått och blivit sjuk...var uppe i stallet och släppte ut hästarna imorse vid 05.45 sen gick jag och la mig ett par timmar igen när jag kom hem. När jag sedan vaknade mådde jag jättedåligt, frös så att jag skakade, hade ingen färg i ansiktet (läpparna var typ vita...) och mådde illa. Låg kvar under täcket några timmar men låg hela tiden och småskakade :S Nu har jag börjat kallsvettas istället så det är ju inte mycket bättre det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0