Besviken!

Blev inte Tron igår :( den blev inställd för det var nått fel med 3D grejen...vi blev jättebesvikna allihop! Bestämde oss ändå för att se Narnia istället, den var helt okej faktiskt så det var ju bra iallafall!

Idag blev jag med Malin till universitetet ett par timmar och hälsade på, inte så kul kanske men bättre än att åka hem och sitta helt själv utan att ha nått att göra! Är faktiskt riktigt sugen på att börja plugga igen, känns som att jag kanske gjorde ett misstag när jag hoppade av i höstas ändå...men frågan är vad jag ska läsa om jag ska börja till hösten igen, samma linje? eller något helt annat? några fristående kurser bara medans jag funderar ännu mer på vad jag vill med livet? svårt val...


Längtar fortfarande till sommaren, därför laddar jag upp en sommrig bild på Karat på sommarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0