Längtar!

På lördag bär det iväg mot Göteborg tillsammans med Martina, Gunilla, Lotta och mamma! Dags för årets stora hästfest Göteborg Horse Show! Ska bli så jäkla kul! Vi har biljetter till lördagskvällen då både hoppklassen Göteborg Trophy och Grand Prix Kür dressyren går! Och min favorit Parzival är med i startfältet i dressyren!

Innan detta börjar ska vi hinna med att gå på mässan. Även om det inte är så mycket jag behöver just nu, bara typ bruna stigläder och brun sadelgjord till nya sadel, eventuellt även ett brunt träns, så känner jag på mig att jag kommer spendera en hel del pengar! Men hallå, det är bara GHS en gång om året! Klart att man måste få shoppa loss ordentligt!

Vi har även bokat hotell så vi blir kvar till söndagen, känns inte så kul att sätta sig i en bil och köra i flera timmar på natten. Dressyren skulle sluta typ 23. Men det blir ju lite mysigt att sova på hotell och lyxa till det lite! Sen så bor vi typ vid Nordstan så har man några pengar kvar så kan man ju ta en tur där också innan vi beger oss hemmåt igen!


Adelinde Cornelissen - Parzival
fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0