GBG Horse Show

Nu är det snart dags att åka ner mot Göteborg!! Ska bli hur kul som helst! Har en lång lista med saker som jag ska kolla efter på mässan,

- Brunt hoppträns
- Bruna stigläder till nya sadeln
- Brun sadelgjord, eventuellt med magplatta
- Transportskydd
- Dressyrschabrak, helt ett Schockemöhle
- Ett nytt bling bling pannband
- Skärp med swarowskistenar
- Nya sporrar
- En snygg väst att ha när jag tränar osv

Kommer såklart inte köpa ALLT, men jag skulle ju gärna vilja göra det, men det har jag inte pengar till tror jag. Sen kommer jag säkert köpa nått som jag inte tänkt att jag skulle göra, kanske nån tröja, nått fleecetäcke eller så, men ja. Vi får se vad jag kommer hem med! En sak är iallafall säker, och det är att jag är galet shoppingsugen! (Kommer inte sluta bra för min plånbok detta....)


Detta schabraket vore inga fel! Synd bara att Karat inte passar så överdrivet bra i grått...men det finns ju i andra färger också! Tycker dock att matchningen grått och oranget är sjukt läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0