Plugg!

Blev visst borta några fler dagar än tänk härifrån. Liseberg var iallafall jätteroligt som vanligt, typiskt bara att AtmosFear var stängd hela dagen pga tekniskt fel...sen har jag jobbat hela dagarna och i torsdags var jag även ut med några kompisar på kvällen. En av mina bästa vänner fyllde år då så vi satte oss på en uteservering och åt lite mat och hade det trevligt!

Nu sitter jag och pluggar lite, eller ja, jag kör lite repetition på grunderna i programmering, känns som att det behövs efter ett års uppehåll i pluggandet. Ska ju börja plugga IT-Design nu om några veckor igen för er som inte vet det. Har läst första året så jag hoppar in i 2an nu. Men måste säga att det ändå känns som att jag kommer ihåg väldigt mkt, vilket är skönt! Då kanske det inte tar så himla lång tid att komma in i det igen.

Men nu tror jag att jag ska ta en liten paus i pluggandet och åka upp till stallet istället! Uppdaterar sen med lite bilder och en nyhet som har med Karat att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0