Helg

Denna helgen har bara bestått av ridning, pluggning och jobb. Både igår och idag blev det dressyrpass för mig och Karat, igår började det naturligtvis regna precis när jag hade börjat rida så det var inte allt för roligt tyckte varken jag eller Karat! Idag var det däremot fint väder och Karat var faktiskt riktigt fin, hade kandaret idag för första gången sen i maj typ och det var väl inte jätteroligt enligt Karat men han accepterade det tillslut iallafall. Var lite jobbigt i traven bara för han började bråka såfort jag ville korta upp tyglarna lite och samla lite mer, men tillslut blev det iallafall lite bättre!










Biffen






Nu ska jag fortsätta plugga! Har ni förresten hört/sett att Patrik Kittel och Watermill Scandic tog brons i EM idag?! Fantastiskt bra gjort!

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken fin häst du har :)

2011-08-27 @ 20:48:28
URL: http://lbergh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0