En dag på jobbet

Ny har jag nyss kommit hem från jobbet, för er som inte vet jobbar jag på Coop Forum Bergvik i Karlstad. Har jobbat extra där i 3 år och trivs faktiskt riktigt bra, nu under sommaren har jag schema i Kundtjänst men annars blir det ju många kassapass och sånt också. Idag har varit en ganska lugn dag, har ju varit så fint väder. Har dock hunnit med att få skäll av ett antal missnöjda kunder, bland annat för att nån kassör hade sagt att vi i kundtjänst kunde fixa en grej som vi inte alls kan göra...blir så trött! Jag tycker inte att jag förtjänar att få skäll för att nån annan har sagt/gjort fel...men det tyckte kunden! Jaja, jag har lärt mig att inte ta åt mig nu iallafall, var värre i början!

Idag tänkte jag ta ett ridpass i dressyrsadeln, var längesen nu så det ska bli kul! Ska se om inte mamma kan knäppa lite bilder också som jag kan lägga upp sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0