Äntligen lugn och ro!

Har pluggat galet mycket de senaste dagarna, igår satt jag och läste så mkt att jag mådde dåligt på kvällen (yrsel, huvudvärk och svimmade nästan). Men nu är tentorna gjorda iallfall! Programutveckling och Design gick faktiskt riktigt bra, känns som att jag borde klarat den. Men man ska ju aldrig vara för säker på den saken...hoppas iallfall att jag fixade den så jag slipper bry mig om den nått mer nu. Verksamhet och IT var ett enda stort skämt! Har inte pluggat jättemycket på den men kände ändå att jag borde kunna klara av den med...men NEEEEJ då. Fick tentan, satt och tittade på den en stund och insåg att dom måste ändrat den kursen en hel del sen jag läste den? Första uppgiften var på 10 poäng (15 är godkänt...) och jag fattade verkligen ingenting! Skrev nått om det jag hade läst om som jag trodde kunde vara ungefär samma sak typ, det kanske ger mig 1 av dom 10 poängen haha. Sådär fortsatte det och jag svarade väl på 3 uppgifter eller nått.

Nu ska jag snart åka till stallet, Linnea ska träna terräng med Karat ikväll (hoppas på att kunna få lite bättre bilder denna gången, men det är så mulet ute så det är nog för mörkt inne i skogen...). Sen ska vi lämna av Karat hemma hos Linnea, där ska han stå i 2 veckor nu fram till tävlingen på trossnäs den 10 september, då Linnea ska starta honom i en 90-klass! Ska faktiskt bli skönt att vara hästlös dom här veckorna, eftersom skolan börjar på måndag och då är det dags för nollning, 2 veckor med fest och massvis med roliga aktiviteter! Taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0