Tävlingsdags

Ska alldeles strax åka till stallet för att bada Karat och göra iordning alla grejer, starten var flyttad till kl 13 istället så 13.22 eller nått sånt startar jag och Karat första klassen. Känns riktigt bra inför tävlingen faktiskt, är inte ett dugg nervös eller så utan ska åka dit och göra det absolut bästa jag kan och så får vi se hur långt det räcker helt enkelt! Just nu är det inte placeringar som är det viktiga för mig, jag har redan så många rosetter, utan jag vill få till en bra känsla i ridningen och tävla lite mot mig själv, att vara lite bättre för varje gång liksom. Skulle det sen räcka till en placering är det bara en jäkla kul bonus!

Önska mig lycka till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0