Städa rummet blir!

Skulle jobbat idag, mådde dock JÄTTEilla imorse så ringde och sjukanmälde mig. Har mått illa hela helgen och igår efter träningen fick jag sjukt ont i magen. Nu har illamåendet gått över men har fortfarande ont i magen...

Så, eftersom jag tröttnade på att ligga i soffan så tänkte jag att jag skulle ta tag i att städa mitt rum, man kan väl säga som så att det är välbehövligt. Var uppe och mockade åt Karat förut en snabbis också, morfar var snäll och hjälpte mig med att bära vattenhinkar. Karat får vila idag, och det var precis vad han gjorde medans vi var där. Han låg så sött längst bort i hagen där det inte är lerigt och njöt i solen, sötis!


Bilden är inte från idag, han ser dock så söt ut på denna så jag var tvungen att visa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0