Smart!

Kollade runt lite på chevalridsport.se förut och fick syn på denna:


Praktisk väska för att ha benlindorna i! Tycket faktiskt den var riktigt smart, mycket möjligt att det har funnit sånna här väskor förut, men då har inte jag sett dom isåfall! Skulle kunna tänka mig att köpa en sån här faktiskt, kostade dessutom bara 169 kr!

Fick även syn på dessa benlindor i en jättehärlig lila färg från Eskadron!


310 kr tror jag det var dom kostade. Jag är ju galen i lila så jag blev ju såklart jättesugen på att köpa dom. Tänk vad snygg Karat skulle bli i lila schabrak + lindor! Försökte hitta ett fint lila schabrak men kunde inte hitta nått? Dom enda som jag hittade var ljuslila, men det är ju den här mörka lila färgen jag vill ha...får leta vidare och hoppas på att jag hittar nått som duger! (Jag är ju lite kräsen av mig också...) Någon som har nått tips på vart jag ska leta? Eller som vet var det finns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0