Shoppingsugen

Imorron ska jag och mamma ta oss en tur till alla hästaffären i och runt om Karlstad, Mauds Sadelmakeri, Bordrocks, Hööks, Färjestads Rid och Trav och kanske Granngården. Är nämnligen på jakt efter ett par nya vita tävlingsridbyxor, helt ifrån Pikeur, bruna stigläder och sadelgjord till hoppsadeln och lite sånt. Nytt hoppträns har jag ju velat ha länge, tycker inte det är ett dugg snyggt att ha ett svart träns till brun sadel...iallafall inte när det är en sån ljust brun färg som på min sadel.

Iallafall, tur jag att fick min lön idag! Och även om jag köpte datorn så har jag ju riktigt mycket pengar kvar! Gött!


Ett par vita sånna här skulle inte sitta fel! Vi får se vad jag kommer hem med imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0