Ny dator?

Nu när jag ska börja plugga igen tycker jag att det är dags för att köpa en ny dator också, den lilla bärbara jag har går det inte göra några mer avancerade saker än att vara inne på internet på och skriva i typ word. Dessutom blir den bara mer och mer seg för varje gång jag startar den känns det som.


Denna hade jag tänkt mig, en Acer Aspire TimelineX. Den är lagom stor, inte så tung att bära och verkar vara prisvärd. Hade tänkt mig en dator i prisklassen 5-6000 och denna kostar ca 6 500 så det får duga! Hoppas att jag får en bra lön denna månaden för jag kommer inte orka vänta allt för länge innan jag kan köpa den, skulle helst av allt vilja beställa den precis nu, men kan vara bra att se lönebeskedet först kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0