Jobb, jobb, jobb

Orkade aldrig skriva nått när jag kom hem från jobbet kl 22.45 igår, och nu är det dags att åka dit snart igen...Idag jobbar jag som tur är bara 14-19.30 iallafall!

Har varit i stallet och trimmat lite inför tävlingen imorron nu på förmiddagen. Gunilla (som äger stallet) hjälpte mig lite idag, han var riktigt fin och stadig i formen och den förvända galoppen sitter som ett smäck! Den vänstra galoppen var till och med bättre än den högra, han har ju alltid varit svagare i vänstersidan, och för bara ett halvt år sedan nästan välte han när man svängde till vänster för att han kunde inte balansera upp sig där. Men nu har han verkligen blivit stark i den sidan och välter inte alls lika mycket, han är fortfarande svagare, men man märker inte alls lika stor skillnad på sidorna!

Nej, nu måste jag fortsätta göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0