Jag älskar att spendera pengar!

Kom hem från shoppingturen med mamma för ett litet tag sen. Åh, vad jag älskar att shoppa! Tänk om man hade så mycket pengar att man inte behövde tänka på vad man köpte...vad kul jag skulle ha! Haha!

Började på Bordrocks, provade ett par vita Kingsland byxor men dom kändes lite för dyra, riktigt snygga dock! Hittade iallafall en svart väst från Pikeur som dom hade på rea 60%! Så istället för typ 1400 så kostade den 567kr! Riktigt nöjd då jag har kollat på den västen länge men tyckt att den varit för dyr!



Sen åkte vi vidare till Färjestads Rid och Trav, hittade jag dom Pikeurbyxorna jag ville ha, fast dom fanns inte i vitt. Men jag provade ut vilken storlek jag skulle ha och allt så beställde dom ett par sådana vita åt mig! Så dom kommer typ nästa vecka, asnöjd! Dom var typ 500kr billigare än Kingslandbyxorna och det är ju ändå ganska mycket pengar!


Så dessa, fast i vitt och utan texten på sidan (texten är för stor för att få ha på tävling tydligen) ska jag åka och hämta nästa vecka!

Sen bar det av till Granngården, där hittade jag inget speciellt. Köpte en påse med snoddar och en påse banangodis till Karat (han ÄLSKAR banan!). Efter det åkte vi till Hööks, kollade efter träns men hittade inget. Däremot blev det ett skärp med strasstenar på, har ju velat ha ett OS skärp med swarovskikristaller på men dom är ju så dyra! Så tills jag känner att jag har råd med ett sånt får detta från Hööks för 249:- duga! Köpte även en man och svans borste.


Sist åkte vi till Mauds Sadelmakeri i Grums, där hittade jag ett par stigbyglar med några strasstenar på ena sidan. Dock var dom med vita stenar slut så dom skulle ringa när dom får in dom igen. Blev lite impulsiv och köpte ett armband för 229 kr också, bara för att liksom haha! Det blir fint att ha på dressyrtävlingarna framöver!


Så ser det ut, dock inte äkta Swarovski som på bilden.

Jaa, jag var på shoppinghumör idag kan man väl säga! Alltid lika roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0