Aj!

Orkade verkligen inte uppdatera bloggen igår, när jag hade ridit klart skyndade vi oss hem med Karat för att sedan åka tillbaka till Lillerud och kolla på de högre klasserna efteråt. När vi satt i bilen hem sen på eftermiddagen började jag må riktigt riktigt dåligt, hade en fruktansvärd huvudvärk, mådde illa och blev jättetrött bara sådär. Somnade nån timme i soffan medans mamma lagade mat, men efter jag hade ätit fick jag världens magont istället. Resten av eftermiddagen/kvällen låg jag i soffan utan att orka göra nånting mer än att kolla på några avsnitt av How I Met Your Mother. Vid 20.30 gick jag upp och la mig på mitt rum istället för jag orkade inte höra ljudet av TVn, fick nästan panik! Så ont i huvudet hade jag...somnade vid 22 och sov ända tills 10.30 imorse, precis vad jag behövde, men jag har fortfarande ont i huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0